Dostępność informacji
Jeśli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy usługowej, pamiętaj, że nic tak nie pomoże ci się zareklamować, jak fajnie zrobiona strona www. Większość ludzi przed skorzystaniem z danej usługi, szuka informacji w Internecie na temat działalności firmy, która akurat to świadczenie oferuje. Wtedy niezmiernie ważna jest odpowiednia i ciekawa szata graficzna oraz spójność, rzetelność informacji, które muszą być zawsze aktualne.
Samo posiadanie strony nie zawsze przynosi profity w postaci pieniędzy, ale może pomóc w pozyskaniu nowych odbiorców. Z pewnością wiesz jak to wygląda z perspektywy klienta, którym niewątpliwie także jesteś. To, czego nie ma w Internecie, budzi wątpliwości co do jakości usług i bywa też powodem odrzucenia oferty. Strona internetowa to dowód, że firma jest nowoczesna i godna zaufania.
Najtańsza reklama
Właściciele małych firm często rezygnują z tworzenia własnej witryny internetowej ze względu na obciążenie finansowe. Rozkręcenie biznesu kosztuje, a taka strona to dodatkowy wydatek. Dziś portal internetowy to wizytówka firmy i jej najlepsza oraz w efekcie najtańsza reklama. W czasach, gdy coraz więcej osób korzysta z Internetu, daje to dużo większe możliwości dotarcia do potencjalnego klienta.
Jeśli boisz się kosztów z tym związanych, pamiętaj, że możesz zacząć od czegoś prostego: nieskomplikowanej strony www z podstawowymi informacjami. Z czasem, gdy firma zacznie się rozwijać i przynosić zysk, możesz ulepszyć i uatrakcyjnić witrynę.
Koszt stworzenia strony internetowej jest jednorazowy i waha się między 1700zł - 5000zł. Natomiast co jakiś czas należy opłacić hosting i domenę. Zwykle wystarczy wnieść opłatę raz w roku, która wynosi ok. 200zł.
Nieograniczony zasięg oferty
Strona internetowa firmy dociera tam, gdzie nie dotrze reklama w prasie czy lokalnym radiu. Twoim klientem tak naprawdę może być każdy, kto poszukuje danego usługodawcy. Zasięg terytorialny nie jest określony, bo serwis internetowy mogą odwiedzać ludzie z całego kraju, a nawet świata. Brak granic w Internecie to zwiększenie możliwości zdobycia klienta, który jest przecież na wagę złota.
Pamiętaj, że strona internetowa przedsiębiorstwa w dzisiejszych czasach jest czymś niezbędnym. Nie ma znaczenia wielkość firmy i to, od kiedy funkcjonuje na rynku. Obecność w Internecie to dowód na wiarygodność, nowoczesność i otwartość na klienta. Jak widzisz, trudno o lepszą promocję! Pozwól sobie pomóc i skorzystaj z naszej oferty, którą dopasujemy specjalnie do twoich potrzeb.